środa, 20 stycznia 2016

My WORK!


Hej kochani!
Ostatnio obiecałam Wam, że zrobię post o mojej nowej, dopiero zaczętej pracy. Pracuję jako... MAKIJAŻYSTKA! Pracuję w warszawskim studiu fotograficznym, malując modelki do sesji zdjęciowych, które ukażą się w nowym magazynie modowym - STARMAKER.
Moja praca jest wspaniała. Ogromnie się cieszę, że redaktorka naczelna magazynu - Ania - napisała do mnie z taką propozycją. Atmosfera w pracy jest świetna! Należę do wspaniałej ekipy, która pomogła mi pokonać stres i pozwoliła spokojnie pracować. Dostałam wolną rękę, bez żadnego stresu. Decydowałam o każdym makijażu. Sprawia mi to ogromną radość. W końcu... Czy jest coś piękniejszego niż praca i zarobki za coś, co się kocha? Mimo wielu negatywnych komentarzy, 16. stycznia pokonałam mój strach. Uwierzyłam w siebie. Nie żałuję tego. Chciałabym, by osoby, które we mnie nie wierzyły, a wręcz wyśmiewały się, przeczytały ten post i zastanowiły się czy ich hejty coś dają. Na moim przykładzie śmiało mogę powiedzieć, że zupełnie NIC! :)
Kilka razy w miesiącu będziemy spotykać się z moją ekipą w Warszawie. Tam będziemy przygotowywać świetne sesje do magazynu. Gdy tylko gazeta będzie gotowa, na pewno dam Wam znać! Już niedługo efekty zdjęć z Mieszkiem ze mną w roli modelki. Czuję się równie dobrze przed obiektywem, jak i za nim, w roli makijażystki! Myślę, że jest to moja wymarzona praca, ponieważ wiążę z tym moją przyszłość. Jest to wspaniałe doświadczenie. Już nie mogę się doczekać następnego dnia pracy... (6. luty - czekam <3)
Poniżej mam dla Was kilka zdjęć przedstawiających moją pracę. Możecie tam zobaczyć mnie w trakcie malowania modelek, ale również zobaczyć moje świetne stanowisko pracy, mój kącik. :)
Zapraszam do oglądania! :)
Mieszko, Ania... Jeszcze raz bardzo dziękuję, jesteście świetni! <3
Do następnego! :*
Fot. Mieszko Maj







10 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie! ważne by sie realizować :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, że ci się udało i fajnie, że się podoba :) Jesteś inspiracją dla początkujących <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze a rownoczesnie jestem pod ogromnym wrazeniem! I moim zdaniem te wszystkie glupie osoby ktore cie hejtowaly powinny zbierac szczeke z podlogi! Dobrze, ze sie ich nie sluchalas i robisz to co kochasz! :3 Zazdroszcze takiego kacika nie pogardzilabym takim tylko po co mi takiej osobce tyle kosmetykow? xD Moglabym tak pisac w kolko ze zazdroszcze! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile bym dała za takie profesjonalne lustro!! Jestem tu dziś pierwszy raz i nie wiem za bardzo o jakie hejty chodzi, ale życzę Ci wszystkiego dobrego! Sama maluję odrobinę w wolnym czasie i też to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejty bardziej w realnym życiu. :) A tamta 'toaletka' jest naprawdę świetna! :)

      Usuń
  5. Moim marzeniem jest, by w przyszłości być wizażystką i umieć tak pięknie malować ludzi ;) Życzę Ci powodzenia, bo w końcu najważniejsze w życiu jest to, żeby robić co sie kocha :)
    Zapraszam do mnie - CLICK :)

    OdpowiedzUsuń