czwartek, 21 stycznia 2016

Winter with my dog


Hej kochani!
Jak spędzacie zimowe dni? Ja odczułam już pierwsze skutki niskiej temperatury... Ból gardła, ucha no i przeklęty katar... No cóż, to też trzeba przeżyć! 
Dziś wracam do Was z zimowymi zdjęciami ze spaceru z moim pieskiem. Mam najukochańszego pupila - jest to buldożek francuski (dziewczynka) o imieniu Kropka!
Sama nie jestem pewna czy przepada za zimą. Czasem ciągnie smycz i biegnie w stronę domu, a czasem biega w śniegu, zanurzając w nim całą głowę. Sami możecie sobie wyobrazić jak wtedy wygląda. Czas moich ferii biegnie nieubłagalnie szybko. Szkoda, że ferie zimowe nie mogą trwać tyle, co letnie.
Dziś 21. styczeń... Mam nadzieję, że każdy pamiętał o swojej babci. Ja do mojej zadzwoniłam z samego rana i złożyłam życzenia. Prezent dostanie ode mnie w weekend, gdy do mnie przyjedzie, bo niestety nie mieszkamy w tym samym mieście. Moja babcia jest wspaniałą kobietą, pomogłaby mi w każdym problemie. Od samego początku bacznie ogląda mojego bloga i instagrama. Jest najlepszą kucharką na świecie. Pracowita, charakterna i nowoczesna! To właśnie ona. Kocham ją bardzo mocno i cieszę się najbardziej, że ją mam. Wszystkiego najlepszego babciu!
Teraz - zdjęcia. Typowa, zimowa, ciepła stylizacja. Nic nadzwyczajnego. W takie dni chcę, żeby było mi ciepło, a na wyglądzie nie bardzo mi zależy. Gruby sweter, ciepła kurtka, długi szalik oraz wygodne, ocieplane buty - oto przepis na mój ubiór w mroźne dni. Na zdjęciach możecie zobaczyć, że właśnie te rzeczy mam na sobie. Szary, mega cieplusi sweter, biała, puchowa kurtka, długi, ciely szalik i wszystkim znane mukluki. Na zdjęciach zobaczycie też mojego pieska! :)
Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania co o nich myślicie i do obserwowania bloga!
 Do następnego! :*





Kurtka: ZARA
Szalik: ONLY
Buty: H&M



12 komentarzy :

  1. Ja także zaczynam odczuwać zimę :/
    Masz słodkiego pieska **-**
    Oraz śliczne zdjęcia :*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nareszcie czuć zimę :) Bardzo ładne zdjęcia tylko szkoda że nie są odrobinę większe.
    Pozdrawiam http://glessfashion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny piesek.Podobno to bardzo przyjazna rasa.
    https://kasiatestuje.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaczęłam odczuwać niską temperaturę. Bardzo ładna i ciepła stylizacja.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również całą zimę zawsze muszę niestety przechorować... ale cóż kiedyś trzeba :D

    zapraszam do siebie ^^ http://wsamymsrodku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Naprawdę prześliczne zdjęcia w ogóle jesteś bardzo ładną dziewczyną :)
    Buldożki francuskie uwielbiam tą rasę podobno to są takie słodkie leniuszki
    Miałam taki moment ,że chciałam go mieć ale mamy już trzy
    dwa małe : West Highland white terrier ,Shitzu w tym dużego Amstafa także na razie odłożyłam ten zamiar ale kto wie czy w przyszłości się nie zdecyduję ...

    Pozdrawiam

    ZDJĘCIA SĄ ŚLICZNE ! ;) :)

    Pozdrawiam

    W wolnej chwili zapraszam do siebie

    martynarempala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Naprawdę prześliczne zdjęcia w ogóle jesteś bardzo ładną dziewczyną :)
    Buldożki francuskie uwielbiam tą rasę podobno to są takie słodkie leniuszki
    Miałam taki moment ,że chciałam go mieć ale mamy już trzy
    dwa małe : West Highland white terrier ,Shitzu w tym dużego Amstafa także na razie odłożyłam ten zamiar ale kto wie czy w przyszłości się nie zdecyduję ...

    Pozdrawiam

    ZDJĘCIA SĄ ŚLICZNE ! ;) :)

    Pozdrawiam

    W wolnej chwili zapraszam do siebie

    martynarempala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń