poniedziałek, 11 stycznia 2016

Let It Snow!


Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z zimowymi zdjęciami! W moich kochanych Kielcach spadł w końcu śnieg. Może i jest go malutko, ale zawsze coś! Brakuje mi takiej zimy, jaka była dawniej... Wielkie płaty śniegu sypiące się za oknem, ogromne zaspy puszystego i lepkiego śniegu...
Ehh, mam nadzieję, że w tym roku się tego doczekam. Brakuje mi już jeżdżenia na snowboardzie. Stęskniłam się również za zjeżdżaniem na sankach czy 'dupolocie' na osiedlowej górce czy rzucaniem się śnieżkami. Mimo, że mam już prawie 18 lat, wciąż jestem 6-letnim dzieckiem jeśli chodzi o te zabawy! 16. stycznia zaczynają mi się ferie zimowe (W KOŃCU!!!). Mam nadzieję, że zima zrobi wszystkim Kielczanom niespodziankę i sypnie gęsto śniegiem!
Co do ferii. Właśnie zakończył się mój pierwszy semestr w drugiej klasie liceum. Skończyłam go ze średnią 4.1 i BARDZO DOBRYM zachowaniem. W następnym półroczu muszę poprawić nieszczęsną rozszerzoną matematykę i informatykę... Te dwa przedmioty sprawiają mi najwięcej trudności. No cóż... Będę się starać. 
Chcę się jeszcze z Wami czymś podzielić. Od następnego weekendu zaczynam moją WYMARZONĄ pracę. Wkrótce dowiecie się o wszystkich szczegółach, gdyż zrobię dla Was specjalny post, właśnie o tym.
Co do dzisiejszych zdjęć. Przedstawiam Wam typowo zimową stylizację w zimowym krajobrazie. Niestety nie zauważyłam, że mam prawie rozładowaną baterię w aparacie i po 15 zdjęciach aparat padł... Na szczęście zdołałam wybrać zdjęcia nadające się do posta i tutaj Wam je przedstawiam! :)
Szarość i czerń... Od jakiegoś czasu mój must have codziennego outfitu. Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania! :)
Do następnego! :*










Płaszcz: Shein http://goo.gl/bqLt6d
Buty: Bullboxer bullboxer.com
Leginsy: GATTA
Szalik: ONLY

10 komentarzy :

  1. Ja ferie mam chyba w lutym (Londyn) i niestety u mnie w ogole nie ma sniegu. Tez chcialabym zimy jak kiedys. Powodzenia z matematyka i informatyka, i gratuluje pracy :) Udanej zabawy na feriach. Co do outfitu kolorki jak najbardziej moje ulubione, ladnie ze soba wspolgraja :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś śliczną dziewczyną! piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) ogółem bardzo lubię czarny z akcentami białego czy szarego, Tobie bardzo w tym do twarzy :). Dobrze, że ferie tak blisko, u mnie dopiero od 1 lutego. A co do wieku, ja zaraz skończę 17 tat, a również jestem 6 letnim dzieckiem na śniegu. Nie ma nic lepszego niż, wysoka góra, śnieg i dupolot :D
    Zapraszam do mnie: http://judasablog.blogspot.com/
    Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny płaszczyk. Śliczne zdjęcia :)
    Może obs/obs?
    http://fourperson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. My w tym roku fereie mamy jako ostatni
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja na zimowe dni :)

    obserwuję oczywiście i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń