środa, 30 grudnia 2015

Face contouring


 Hej kochani!
Face contouring czyli konturowanie twarzy. Odkąd kupiłam swoją pierwszą paletkę zakochałam się w konturowaniu i stało się ono codziennie wykonywaną czynnością w moim makijażu. Dzięki temu mogę nadać mojej twarzy wymarzony kształt, np. zmniejszyć optycznie nos czy uwydatnić kości policzkowe. Dziś postanowiłam pokazać Wam, jak wygląda konturowanie w moim wydaniu.
Używam do tego dwóch paletek. Jedną w kremie, a drugą w pudrze.
Codzienny makijaż zaczynam od pomalowania oczu oraz brwi. Robię to przed nałożeniem podkładu, żeby ewentualnie rozsypany cień na policzku łatwo było zetrzeć, bez obawy o starcie podkładu czy pudru z twarzy. 
Zacznijmy konturowanie! :)

Na początek używam moją paletkę do konturowania twarzy w kremie z firmy MaskCARA. Są w niej cztery kolory. Pierwszy to róż, drugi to bronzer czyli kolor konturujący, następnie jest to kolor jasny, bazowy i na końcu rozświetlacz. Paletka ma cudowną konsystencję, uwielbiam się nią malować. Wygląda tak:



Cienie z tej paletki nakładam mniejszą (prawą) stroną pędzla przedstawionego na zdjęciu powyżej. Brąz na kości policzkowe, żuchwę, pod samą linię włosów oraz na zewnętrzne części nosa. Cień bazowy nakładam wszędzie tam, gdzie jest wolna przestrzeń między bronzerem, a różowy - na policzki. Rozświetlacz natomiast nakładam na szczyty kości policzkowych, środkową cześć nosa i czoła oraz nad ustami.



Następnie moczę w wodzie Beauty Blender, wyciskam go i blenduję wszystko ze sobą. 


Po zblendowaniu całości, twarz wygląda tak:


W celu zmatowienia twarzy, używam paletkę do konturowania twarzy z firmy Too Faced. Jest ona równie świetna co poprzednia! :) Rownież zawiera cztery kolory. Są to: jasny brąz, ciemny brąz, biały oraz rozświetlacz ze złotymi drobinkami. 



Ciemny brąz nakładam w te same miejsca co w przypadku poprzedniej paletki, ale nie używam go dużo. Biały kolor nakładam nad bronzer i na czoło (środek). Później rozświetlacz również w te same miejsca co w paletce w kremie. Na koniec dużym pędzlem wszytko DELKATNIE rozcieram.
Efekt końcowy prezentuje się tak:




a tutaj porównanie jak wygląda buzia bez podkładu, a jak z konturowaniem! :)


Mam nadzieję, że spodobają się Wam takie posty i że będę robiła dla Was więcej wpisów makijażowych! :)
Do następnego! :*

Paleta do konturowania w kremie: http://goo.gl/YaN8fp
Pędzel do palety w kremie: http://goo.gl/6BwbfR
Paleta do konturowania w pudrze: https://goo.gl/hBGdAn

14 komentarzy :

  1. Bardzo fajny post, naturalnie wyglądasz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. :)
      A to już zależy od gustu, ja wolę siebie w tej drugiej wersji. :)

      Usuń
  2. super efekt ;) musze w końcu nauczyć się prawidłowo konturowac twarz bo efekty naprawdę tego warte ! :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt ;) musze w końcu nauczyć się prawidłowo konturowac twarz bo efekty naprawdę tego warte ! :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie Ci to wyszło :) Ja jednak nie umiem konturować produktami kremowymi :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Według mnie to łatwiejsze niż konturowanie pudrem. ;)

      Usuń
  5. Swietny post
    Slicznie wygladasz http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ci zazdroszczę tych produktów! Bardzo chciałabym się nauczyć konturowania twarzy, efekt jest mega - wyglądasz pięknie !! :) Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :* www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prześliczna ! Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam jedynie różu, lecz w zeszły roku zakochałam się w pełnym konturowaniu (wraz z bronzerem i rozświetlaczem) dzięki produktom z The Balm. Uwielbiam Mary Lou-Manizer i Bahama Mame z tej firmy! A na gwiazdkę dostałam paletkę z Makeup Revolution, która także daję radę :) Napisałam Ci to już na grupie na fb, ale tutaj też napiszę : jesteś baaardzo ładna! Buziaki i miłego dnia! :*
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń