sobota, 23 stycznia 2016

Butoholizm


Hej kochani!
Niestety cierpię na butoholizm... Nie mogę powstrzymać się od kupowania wciąż to nowych i nowych butów... Szczególnie tych sportowych. Czy powinnam to zwalczać? Powstrzymywać się od kupowania nowych butów? Chyba się nie da... Kocham sportowe buty, dlatego, że są niesamowicie wygodne. Niektóre są takie, że wręcz nie czuję tego, że mam je na stopie. Buty dopełniają cały outfit. W tych czasach, w których bawimy się już modą na całego możemy tworzyć najbardziej absurdalne kombinacje. Jeśli zrobi się to z wyczuciem stylu i sensem, a nie tak zwany 'kicz' to na pewno nie zostaniemy niezauważeni na ulicy, w pozytywnym sensie.
Lubię oryginalne buty, takie, w których ciężko dostrzec kogoś innego na ulicy. Lubię również klasyki, np. Adidasy Superstary czy czerwone Converse. Moje szafki nie mieszczą już moich butów... Muszę przechowywać je w piwnicy i pod biurkiem. Jest ich naprawdę bardzo dużo, a mimo tego chcę ich więcej. Boję się wchodzić do sklepów obuwniczych, bo jeśli jakieś mi się spodobają zostaną moim następnym celem zakupów. 
Teraz, na zimę przymierzam się do zakupu butów UGG. Jeśli ktoś je posiada to proszę o opinię!
Dziś chcę Wam pokazać świetne, mega oryginalne, jedyne w swoim rodzaje buty z firmy 2STAR. Są one świetnie wykonane. Całe ze skórki i dobrych materiałów. Są 'inne' niż buty, który dotychczas widziałam w różnych sieciówkach. Właśnie to mnie w nich ujęło. Ich nietuzinkowość. Ich czerwony, brokatowy kolor jest faktycznie - dość odważny, ale właśnie na tym polega styl i moda! Na zabawie i kombinacji. Ich złote dodatki dopełniają ich piękno. Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć tych trampek. Niektóre zdjęcie zostały zrobione 'for fun'. Naprawdę bardzo się uśmiałyśmy przy tej sesji z przyjaciółką, ale mimo to starałam się zachować kamienną twarz.
A jakie są Wasze ulubione buty? Czy też cierpicie na butoholizm?
Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i obserwowania! :)
Do następnego! :*











36 komentarzy :

  1. Hmm świetnie prezentujesz te buty ^^Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko! Masz idealne te buty *-* Skopiuję je z ciebie i również takie kupię, przepraszam :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu nieziemskie są te buty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty, zresztą blog też ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog. Masz świetny gust. A buty są nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez lubie miec rozne l, ladne buty, ale jak przychodzi co do czego to i tak chodze w jednych. Super zdjecia.
    Jesli masz chwilke czasu to poklikaj w linki na koncu mojego najnowszego postu :*
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale od Ciebie kipi pozytywną energią ! Pięknie wyglądasz na zdjęciach, ja również uwielbiam buty, choć jestem facetem utożsamiam się z twoim tekstem :D http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne są te buty :) Wiem co czujesz, też jestem butoholiczką. Każde buty bym chciała mieć w swojej kolekcji <3
    zapraszam do mnie http://agnieszkajedrzejewska.blogspot.com/2016/01/confident_21.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty ja buty, ale ta buźka 😊 miodzio😉 zapraszam do siebie http://facetwformie.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Poniekąd rozumiem Cię. Podobnie mam ze spodniami i apaszkami.ilości par i sztuk nie zlicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w spodniach w ogóle nie chodzę. :D Tylko wygodne leginsy i dresiki. :p

      Usuń
  11. fajne buty


    Zapraszam do mnie : klik klik klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty to najlepsza część garderoby. :3
    Sprawdź stronę nike, do 31 stycznia jest noworoczna wyprzedaż. Na dodatek, mam kod -20% na te wyprzedażowe ceny, jeżeli chcesz/cie to zapraszam do siebie na posty + kontakt. :) Jedyny minus tego, że wziąłbym dostawę tirem, ale gdzie to trzymać. :(
    re-akcja30.blogspot.com
    Pozdrawiam!
    PS. Zgrabne nóżki, leginsy i idealne buciki to najlepsze, co można zobaczyć na ulicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, sprawdzę te Nike, może znajdę takie już dawno upatrzone przeze mnie! *-*

      Usuń
  13. Buciki śliczne, rzadko się takie spotyka. Nie jestem wielką fanką czerwonego, szczególnie w takim wydaniu, jednak Tobie jest w nich ślicznie.
    Buty naprawdę oryginalne, oczywiste jest to, że nie każdemu będą pasować i nie każdemu przypadną do gustu, jednak i tak uważam, że to był dobry zakup. Zobaczymy jak się w nich będzie chodzić.
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają i to moje nie pierwsze czerwone buty, więc będę się dobrze czuła! :)

      Usuń
  14. Śliczne buty i bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://bandzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty nie w moim stylu, ale fajnie dopełniają Twój outfit :D
    Haha, ja na szczęście nie cierpię na butoholizm ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. BOŻE :D Jak dobrze, że są jeszcze ludzie tacy jak ja :D Zdarzyło mi się pracować w Vansie - po każdej wypłacie para butów z najnowszej kolekcji :D Zupełnie rozumiem, można się ubrać na czarno, biało albo po prostu zupełnie zwyczajnie, a ciekawe buty sprawią, że nagle wygląda się świetnie. W 100% się zgadzam!

    http://vojcikowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokochałam Twój blog od pirwszego zdjęcia, też jestem butoholiczką, a co do UGG nie mam, ale również mi się podobają i sama przymierzam się do ich zakupu. Obserwuję oczywiscie :)]

    mogłabys poklikac w linki w tym poscie ? Będę bardzo wdzięczna :) by-vanys.blogspot.com

    Pozrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ciągle mogłabym kupować nowe buty :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię kupować nowe buty, ale nie przepadam za ich szukaniem :D Czasami nie da się znaleźć takich jakich chcemy i to zniechęca, haha!
    Bardzo fajne te buty! ;)
    Buzaiki <3, meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Acg, butoholizm... Skąd ja to znam?
    " - Iza, przecież masz swoją kasę!
    - Ale mamoo... Odkładam na buty."
    Typowa sytuacja u mnie w domu. I też nie mam już gdzie ich chować. Chyba powinnam zainwestować w jakąś osobną szafkę, czy coś.
    A te buty wyglądają genialnie!

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam buty! A te, które pokazałaś są bardzo fajne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne są te buty! Sama ciągle jakieś kupuję, ale aktualnie walczę z tym. :D

    OdpowiedzUsuń