środa, 6 lipca 2016

LiLash



Hej kochani!
Wracam do Was z recenzją odżywki do rzęs firmy LiLash. Testowałam ją około 2 miesięcy, a efekty są naprawdę ŚWIETNE! Moje rzęsy są dużo gęstsze i dłuższe.
Dużą różnicę widać już po 2 tygodniach od rozpoczęcia testowania (ale codziennego) LiLash. Ja nakładałam odżywkę na dolną i górną linię rzęs codziennie wieczorem, kładąc się spać. W komplecie dostałam rownież odżywkę do brwi (LiBrow), a że na gęstość własnych nie narzekam, to wiele się nie zmieniło. Dałam ją mamie, a na niej sprawdziła się idealnie. Paczka przychodzi w ślicznym, czarnym pudełeczku. Odżywki mają srebrne opakowania, wyglądają naprawdę ładnie. Jedynym minusem jest dość wysoka cena, która może przewyższyć budżet wielu osób poświęcony na odżywki do rzęs. Wynosi ona 72€ za mniejsze opakowanie (2ml) czyli około 320zł. Mimo to, polecam ją z całego serca, ponieważ sprawiła, że moje rzęsy po pomalowaniu wyglądają prawie jak doklejone. Poniżej mam dla Was kilka zdjęć, a pod nimi link do sklepu.







Link do sklepu: Lilash.com

15 komentarzy :

  1. Wow świetnie to wygląda ^^
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzęsy :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że ta odżywka jest bardzo dobra, moje koleżanki ją używały.
    Dałam sie na mówić na kupienie i jestem z niej mega zadowolona,
    odrazu widać efekty :) Bardzo fajna receznaja i bardzo ładne zdjecia.
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest świetna, musze zakupić druga :)

      Usuń
  4. śliczny make up, ale szkoda, że zdjęcia takie małe, nie chce mi się ich wszystkich otwierać : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas były duże :p moze jakiś błąd u Ciebie, bo zawsze ustawiam wielkość zdjeć na 'bardzo duże' :)
      Dziekuje :*

      Usuń
  5. Hah, jak napisałam komentarz to się powiększyły hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń