środa, 29 lipca 2015

I'm S W A G G E R

Hej kochani! :*
PS. Bardzo dziękuję za 100 obserwatorów! <3
Wracam do Was ponownie z nową stylizacją! Dziś na sportowo. 
Zdradzę Wam, że miałam w tę noc przerażający sen... Śniło mi się, że jest 1. września i znów wróciłam do szkoły... Odetchnęłam z ulgą, gdy obudziłam się i uświadomiłam sobie, że to tylko sen. Na szczęście mamy jeszcze calusieńki miesiąc odpoczynku! 
Dziś pokazuję Wam prostą stylizację. Klasyczna, szara bluza z logo Bear Swagger, zwykłe, jeansowe, poszarpane szorty i Adidasy. Przedstawiam Wam też wersję z leginsami. Strój idealny dla osób ceniących sobie wygodę i jakość ubioru. 
Pogoda dopisała mi i Nicolii i zdjęcia uważam za udane! :)
Jak już zdążyliście zauważyć w poprzednich stylizacjach - uwielbiam klasykę. Dziś też można to zauważyć.
Przy okazji bardzo serdecznie zapraszam Was do sprawdzenia asortymentu sklepu dontbelievethebs.com. Właśnie z ich sklepu mam na sobię bluzę. Kolor cudowny. Bardzo klasyczna z małym logo misia Bear Swaggera. Jest wygodna, a jej materiał jest świetny!
Myślę, że jest idealna dla każdego, polecam dla WSZYSTKICH! :)
Zapraszam do obejrzenia efektów sesji, piszcie co myślicie! :)
Bluza: dontbelievethebs.com
Leginsy: Gatta
Szorty: H&M
Buty: Adidas Superstar

24 komentarze :

  1. Najlepsza blogerka ! :)
    Pozdrawiam 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale super outfit w moim stylu (y)
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się Twoja uroda :) ja uwielbiam takie wygodne stylizacje :) z chęcią Cię zacznę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, bardzo ładne :)

    http://karolina-s-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz sliczna figurke! :)
    Bardzo podoba mi sie ta bluza
    Pozdrawiam,
    jullss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, gratuluję 100 obserwatorów ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczna buzie i nogi :))) zazdroszczę i zapraszam www.claudiiineelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz ładną fotogeniczną twarz i ładne włosy

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te buty !!! <3 Świetna luźna stylizacja pozdrawiam ! http://muchywmleku.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, masz piękne włosy ♥
    Obserwuję ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia:) fajna stylizacja:) a z uśmiechem na twarzy jest Ci znacznie lepiej;)
    Patricia7777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia:) fajna stylizacja:) a z uśmiechem na twarzy jest Ci znacznie lepiej;)
    Patricia7777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz piękny kształt ust ;)

    www.littlecupofart.pl blog o modzie, sztuce i kulturze + ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń