niedziela, 24 maja 2015

Do dzieła!


Hej kochani!
Dziś wstawiam SPORTOWY post! Przypominam, że za ponad miesiąc zaczynają się wymarzone wakacje i każdy z nas będzie chciał wyjść na plażę, poopalać się i pochwalić ciałem, nad którym pracował... Jeżeli jeszcze nie zaczeliście to jest najwyższa pora! Zabieramy się do pracy.
Pupa, nogi, brzuch same się nie zrobią, prawda? A więc czas ruszyć pupę z kanapy i zacząć ćwiczenia! Sama załapałam fazę na trenowanie ponad miesiąc temu i przyznam szczerze, że się uzależniłam. 
Dziś przedtawiam Wam zdjęcia z cudownym tłem... W końcu jakieś kolory chciałam zobaczyć na moim blogu, a graffiti było doskonałym pomysłem. Dziś mam na sobie klasyczne, oldschoolowe dredy oraz zwykłą koszulkę z długim rękawem. Na kilka zdjęciach jest też bluza, bo okropnie przemarzłam. 
Na zdjęciach możecie zobaczyć również herbatki m.in. oczyszczające z toksyn oraz śliczne bransoletki! (Linki podam pod zdjęciami)
Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że się spodoba! :*
PS. Wybaczcie, że aż tyle zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować... 
Fot. Kinga Marzec (Marzec photo)
















Bluzka: Nike
Bluza: PROSTO
Spodnie: Adidas Condivo 15
Buty: Nike Flex
Herbata: TinyTea, YourTea http://www.yourtea.com

30 komentarzy :

  1. Świetny wygląd, bardzo na luzie - to się ceni. Bardzo ciekawe miejsce wybrałaś do zdjęć.
    Jeśli chodzi o herbatkę to musi być chyba naprawdę dobra bo interesująco wygląda (opakowanie rzecz jasna).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, miejsce jest przepiękne, chwyta za serce, naprawdę. Czuć w nim klimat. A herbatka jest cudowna, 100% naturalna i poprostu ma najlepszy smak herbaty, jaką kiedykolwiek piłam :)

      Usuń
  2. Zdjęcia z pudełeczkiem są niesamowicie urocze <3 a te z grzywką i uśmiechem Jeszcze bardziej!
    Www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    Zapraszam do siebie i proszę poklikaj w linki w ostatnim poście
    http://maggmagicstories.blogspot.com/2015/05/choies-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i ślicznie wyglądasz! Ja też zaczęłam ćwiczyć jakiś miesiąc temu i mam zamiar na wakacje wyglądać dobrze haha :D <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Powodzenia i wytrwałości :*

      Usuń
  5. Nie lubię grzywek, ale Ty wyglądasz w niej niesamowicie! Dodaje Ci uroku! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    plutaklaudia.blogspot.com ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze byłam przeciwna, ale tak nagle potrzbowałam odmiany i tak wyszło, że to akurat grzywka została ścięta. ;p
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  6. super bluza! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś!


    www.encore4u.blogspot.com - wszystko co chciałabyś i powinnaś wiedzieć o torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak z innej beczki. Tak jak ja masz oczy szeroko rozstawione. Powinnaś inaczej je malować by optycznie się do siebie zbliżyły. Poczytaj tutoriale, wyrówna to proporcje twarzy. Niestety wyciąganie oka typu '' kocie oko'' przy użyciu cieni nie dla nas :( Slicznie wygladasz
    andziathere.blogspot.com - moj blog
    Zapraszam na konkurs na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że pierwszy raz to słyszę :D Ja sama z siebie mam kształt 'kociego oka' i zawsze zależało mi na tym, żeby to jeszcze bardziej 'ukazać' ;p

      Usuń
    2. haha no widzisz. Jeżeli odstęp między oczmi jest większy niż długośc 1 oka to sa to oczy szeroko rozstawione. Wtedy warto ciemnym cieniem delikatnie wjechać tez na początku załamania powieki prawie że przy nosie. Ale tez nie ma co przesadzać:D Sama kiedys tak malowałam własnie no ale nie dla mnie ;<

      Usuń
  9. Ja właśnie zmotywowałam się do zrobienia czegoś dla siebie, dla swojego ciała. Uważam, że ciało to plastelina, a więc trochę wysiłku, chęci i może osiągnę swój wymarzony cel :)
    Świetny sweterek! :) Uwielbiam sportowy outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i prawidłowo, jestem tego samego zdania! :)
    To bluzeczka sportowa z długim rękawem ;p
    Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :) Zostałaś nominowana do LBA :) więcej info u mnie na blogu aparatka97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę wejść na Twojego bloga, bo musisz mnie 'zaprosić' do niego :(

      Usuń
  12. Zupełnie inaczej wyglądasz w grzywce :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja! Ja ćwiczę, nie tylko żeby wyglądać lepiej. Ćwiczenia to fajna forma spędzenia czasu wolnego :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Mi niestety czasu wolnego brakuje, ale na ćwiczenia zawsze znajdę godzinkę! :)

      Usuń
  14. Ważne by czuć się wygodnie i komfortowo, czyli jak tutaj - na luzie ;)
    Pozdrawiam

    i zapraszam:
    http://przerwanausmiech.blogspot.com/
    +obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, ćwiczenia są super i poprawiają samopoczucie ;)
    shawtyqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń