czwartek, 26 marca 2015

WSTĘP

Hej wszystkim! 
Dość długo zastanawiałam się nad założeniem bloga. Po mojej głowie krążyły pytania: 'Co jeśli się nikomu nie spodoba?', 'Co jeśli nikt nie będzie chciał go czytać?', 'Co powiedzą znajomi czy osoby ze szkoły?', 'Czy będą się śmiać?'... Aż do momentu, gdy siadłam w domu na spokojnie, pomyślałam o tym i doszłam do wniosku, że w końcu zrobię to co naprawdę lubię i to, co naprawdę mi się podoba. Teraz kilka słów o mnie. Nazywam się Natalia Korbacz. Mieszkam w Kielcach. Uczęszczam do VI Liceum Ogólnokształcącego im Juliusza Słowackiego. Mam młodszego brata, który ma 8 lat. Interesuję się modą i makijażem. Lubię też czasem sama nadać starym ubraniom 'życie' przerabiając je. Moje stylizacje będą bardzo urozmaicone. Czasem lubię zarzucić na siebie bluzę i dresy, a czasem wystroić się w sukienkę i szpilki. Takie właśnie posty będzie można oglądać na moim blogu. Moda, uroda oraz troszkę DIY. W dzisiejszym poście wstawiam moje najnowsze zdjęcia. Jest to mój pierwszy post, więc proszę o Waszą wyrozumiałość. Mój profil możecie znaleźć na instagramie pod nazwą @naciaczeg. Komentujcie co Wam się podoba, co nie oraz co powinnam zmienić. Czekam na Wasze opinie! :)







Sweter: H&M
Kurtka: Stradivarius
Buty: Venezia

6 komentarzy :

  1. Jesteś bardzo ładna ,mam nadzieję że będziesz długo blogować ,w tej stylizacji kurtka trochę przeszkadza ,reszta jest wspaniała 😋✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Też mam nadzieję, że zostanę tu na długo. Kolejny post (bardziej sportowy) ukaże się w weekend. :)

      Usuń
  2. Niesamowicie podobają mi się te zdjęcia! Pomimo że stylizacja na szaro, to Twoje włosy dopełniają całość wraz z uśmiechem! No właśnie, uśmiecham się częściej!
    Wybralas świetne miejsce, nasze Kielce takie cudne :p
    Powodzenia!
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję, bardzo mi miło :) Haha, no Kielce są piękne, to fakt. Kocham to miasto :)

      Usuń
  3. Więc tak. Kurtka.. trochę zepsuła ten look.. ale reszta zdjęć całkiem okej.
    Zanim zaczniesz blogować zrób.. ustawienia zdjęć tak żeby nie wychodziły po za kolaż. ważny jest wygląd bloga nie tylko zdj.
    Na razie zaczynasz wiec.. spokojnie możesz brać udział w sesjach TFP u fotografów.
    Co do stylizacji. Dobrze dobrane kolory Czerń, biel i szarość najlepiej dobierające się kolory tu masz plus!
    Masz świetna filurę, i piękny uśmiech. Czekam na Najnowszy post, bo na instagramie zapowiada się całkiem ciekawie!
    POZDRAWIAM JM.

    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w blogowaniu :)
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń