poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Jestem Polką!

Hej kochani!
Wracam dziś do Was z nową porcją zdjęć oraz moich przemyśleń. 
W związku z przedwczorajszym Świętem Wojska Polskiego (15. sierpień) oraz z nadchodzącym bardzo ważnym dla każdego Polaka pierwszym września postanowiłam napisać post patriotyczny. Coś o moim kraju. Coś o Polsce... Jestem Polką i jestem i jestem z tego bardzo dumna. Dlaczego? Przez historię mojej ojczyzny. Za to, że zawsze byliśmy waleczni. Tak, my. Polacy. Radziliśmy sobie z rywalami jak nikt inny. Jest to mi bardzo bliski temat, ponieważ lubię historię Polski, a szczególnie z czasów II wojny światowej. Boli mnie to, że teraz tak wiele osób nie pamięta o tym, co zrobili dla nas przodkowie. Tworzą żałosne gify i memy z zabójcą - Adolfem Hitlerem. Ja, osobiście, nie mogę nawet patrzeć na tego człowieka, jeżeli w ogóle można zaliczyć go do ludzi. Wielu z nas nie pamięta o żołnierzach II wojny światowej. Nie myśli o tym, że narażali własne życia dla wolności. Dla nas. Dlatego mam możliwość życia w wolnym kraju. Bez obaw wyjść na miasto ze znajomymi, z chłopakiem. Czytać to co mi się podoba, słuchać to co lubię. Mówię wspaniałym językiem, płacę walutą, na której widnieje nasz piękny orzełek. NASZ! 
Szanuję wolność oraz mój kraj. Mam ogromny szacunek dla poległych żołnierzy oraz tych jeszcze żyjących. Mój pradziadek był partyzantem. Walczył dla mnie. Walczył dla Ciebie, dla niej, dla niego, dla nich. Każdy z żołnierzy oddał Polsce część siebie, część swojego serca. Byli gotowi umrzeć. Umrzeć dla Polski... Nie byli tchórzami, nie uciekli. Zostali i walczyli do samego końca. Tyle osób teraz narzeka na ten kraj... Pamiętajcie, że to ludzi go tworzą. Tworzą tradycje oraz znaki charakterystyczne Polaków, po których kojarzą nas obcokrajowcy. Kocham ten kraj tak samo jak język, którym na co dzień mam możliwość się posługiwać.
Proszę i Ciebie również o choć trochę szacunku dla Polski, nawet ze względu na poległych za nasz kraj... Zapal znicz na grobie nieznanego żołnierza 1. września, jeżeli nie zrobiłeś/aś tego przedwczoraj. Oddaj mu trochę szacunki, czci oraz pamięci. O to bardzo Cię proszę...
Teraz coś o dzisiejszej stylizacji! Mam na sobie ponczo z modnymi frędzlami. Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z jego zakupu. Ja na zdjęciach mam je akurat przewiązane brązowym paskiem, bo tak również można je nosić. Do tego klasyczny zegarek ze skórzanym paskiem, brązowa, skórzana torba oraz prześliczne skórzane rzymianki z cieniutkimi paseczkami. 
Zapraszam Was do oglądania zdjęć z sesji oraz komentowania, co myślicie o dzisiejszym poście! :)
Do następnego! :*


















Ponczo: TkMaxx
Torba: H&M
Buty: (jakiś sklep ze skórzanymi butami?)
Zegarek: Daniel Wellington

22 komentarze :

  1. Śliczne zdjęcia! ♥

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, że nawołujesz do patriotyzmu. Taka postawa buduje. Oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patriotyzm jak najbardziej na propsie. Jestem chłopakiem i moim skromnym zdaniem wygladasz po prostu rewelacyjnie. Stylizacja pasuje do Ciebie jeszcze bardziej. Opis jak i zdjecia jak najbardziej na tak !

    http://jungeundverliebt.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Bardzo dobrze że piszesz coś i patriotyzmie. Dobrze piszesz. Będę tu wpadać :)
    martyna-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie wyglądasz! <3

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że dobrze, że Polska ma takie piękne patriotki :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt nie powinien się wstydzić swojego pochodzenia! Świetny post i śliczne zdjęcia x
    co powiesz na obs/obs?
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja :)
    Zapraszam do mojego pierwszego postu :)
    http://pauliney94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem jesteśmy jednym, z najbardziej walecznych narodów! Potrafimy oddać życie, dla drugiego człowieka!
    Ładny outfit! ^,^
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/pink-jellly-sandals.html Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny wpis! Powinniśmy być dumni z tego, że jesteśmy Polakami i mamy tak bogatą historię, w której to nasi przodkowie przelewali krew za ojczyznę.
    Cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i sliczne zdjęcia ! :) + Twoje włosy to naturalny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę ten temat i dobrze, że uświadamiasz innym to, że powinni być z Polski dumni :*
    Ja naprawdę mam wielki szacunek do wszystkich walczących polaków, którzy zginęli za nas. Jednak nie mam szacunku do dzisiejszej polski pełnej nietolerancji i kłamstw :*
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja . Bardzo dobrze , że poruszasz tematy patriotyczne .

    OdpowiedzUsuń