czwartek, 27 sierpnia 2015

Back 2 school

Hej kochani! :)
Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję się zdołowana powrotem do szkoły... Cały czas zadaję sobie pytanie 'Jak to możliwe, że wakacje minęły tak szybko?'... To niesamowite jak wszystko co dobre szybko się kończy. :( Za kilka dni znów czeka nas codzienne, ranne wstawanie, uczenie się, stres przez sprawdzianami i odpowiedziami ustnymi. No niestety, ale tak być musi. Niektórzy wracają do szkoły, inni zaczynają pracę, ą jeszcze inni niedługo zaczną uczyć się na studiach. Mam nadzieję, że mimo szkoły będzie mi się udawało wstawiać post w każdy weekend. :)
Podsumowując wakacje 2015 jestem z nich zadowolona. Pogoda dopisała jak najbardziej. Są to moje pierwsze wakacje z blogowaniem. Fajnie było usiąść w tych kilku wakacyjnych dniach i napisać coś dla Was. Mam nadzieję, że Wy również jesteście zadowoleni z tegorocznych wczasów. Chwalcie się co robiliście i jakie miejsca odwiedziliście. 
Osobiście już nie mogę doczekać się przerwy świątecznej oraz ferii zimowych, gdy przypomnę sobie o monotonii szkolnej. Wy również tak bardzo nie cieszycie się z powrotu do szkoły czy tylko ja mam takie podejście do tego? Koniecznie piszcie! :) Muszę wykorzystać te ostanie pięć wolnych dni najlepiej jak tylko umiem i starać się nie myśleć, że to już koniec. Wam radzę zrobić to samo! :)
Teraz coś o stylizacji. Jest ona bardzo prosta - na tym mi zależało. Czarne legginsy, a do nich czarny 'koledżowy' sweter z dekoltem w serek z białą linią. Do tego klasyczne Adidasy. Z całą stylizacją kontrastuje duży i bardzo długi, czerwony szal w kratę. Oprócz tego mam na sobie cudowną biżuterię od sotho.pl. Jest to bransoletka ze śliczną jaskółką wykonana z różowego złota. Myślę, że wszystko zgrywa się świetnie. 
Przy okazji chciałabym przedstawić Wam pewną herbatkę detox. Jest to herbata, który pomaga nam pozbyć się toksyn z naszego organizmu i również pomaga w odchudzaniu. Jest ona w dwóch, ślicznych, blaszanych pudełeczkach. Jedna jest na dzień, a druga do wypicia przed snem. Herbata jest bardzo smaczna. Znacznie różni się smakiem od typowych sklepówek. Jest naturalna, a wszystkie jej organiczne składniki są wypisane na opakowaniach. Są tam również wskazówki parzenia jej, tzn ile wody wlać, ile czasu powinna się parzyć itp. Myślę, że to świetny pomysł i rozwiązanie, że wszystkie informacje mieć zawsze 'przy sobie' na pudełku, a nie osobnych karteczkach, które możemy łatwo zgubić. Bardzo polecam herbatkę i zapraszam do sprawdzenia strony botanicascience.com! :)
Piszcie co myślicie i do następnego! :*




















 Sweter: SH
Leginsy: Gatta
Buty: Adidas
Zegarek: Daniel Wellington
Bransoletka: sotho.pl

15 komentarzy :

  1. Chyba pierwszy raz widzę Cię w mocniejszych ustach... I jestem zdecydowanie na tak!
    Hah, myślałam że masz koszulę na sobie, a to szal! Wyglądasz super! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo jasną karnację, dlatego mega się odznacza. :p
      Dziękuję kochana! <3

      Usuń
  2. Jeej jakie cudne zdjęcia, jesteś mega fotogeniczną osobą! Co do posta, niestety, to co dobre szybko się kończy. Super, że jesteś zadowolona ze swoich wakacji :D Pozdrawiam :*

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zdołowana zbliżającą się szkołą,(tym bardziej, że idę do liceum) bo dopiero co zaczęły się wakacje, a tu już koniec.
    Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Ciekawie wygląda ta herbata. :)
    http://fotismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze śliczna :* zakochałam się w tym szaliczku, muszę taki mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja ;) Bardzo ładny zegarek, a bransoletka urocza <3 Na samą myśl o szkole mam ochotę zakopać się gdzieś pod kołdrą i udawać że mnie nie ma ;)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te herbatki mnie zaciekawily, chyba musze sobie którąś zamówić! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz świetna oryginalna urodę ! :)
    Ja aktualnie tez pije herbatkę detox ale innej firmy. Zielono-pokrzywowom. Nie wiem czy do końca wierze w jej działanie, ale mi smakuje :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te adidasy sa meeega a bransoletka cudowna ! obserwuje kochana i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń